21 Mart 2016 Pazartesi

KoyuKırmızı'ya Veda

Merhabalar..


2012 yılında ani bir kararla açmıştım blogumu. Kırmızıyı çok sevdiğim için ismini de KoyuKırmızı koymuştum. O dönemde kozmetiğe olan düşkünlüğüm sebebiyle daha çok kozmetik ürünlerini ve yaptığım makyajları paylaşmıştım sizinle. Sonrasında uzun dönemli bir diyet serüvenim olmuştu. O dönemde çok destek olmuştunuz bana.
Sonra bir şey oldu, diyete devam edemedim. Bıraktım..
Kilolu olan insanlar bilir sürekli kilo alıp vermenin insana yaşattığı psikolojiyi..
Üstelik bir de ben bunu ulu orta hepinizle paylaştığım için belki de başarısızlığımın utancıyla yazmayı bıraktım..
Ama diyet serüvenim beni bambaşka bir alana yöneltti; Kişisel Gelişim..
Kozmetik ürünleri artık eskisi gibi ilgimi çekmiyor. Bu yüzden blogumdaki eski kozmetik yazılarını kaldırdım. 
Sizler beni KoyuKırmızı olarak tanıyorsunuz diye de bu yazıyı buraya bırakma gereği duyuyorum. Koyukırmızı yoluna artık TubaSahinBlog olarak devam edecek. İçeriği tamamen farklı olacak.. Kişisel Gelişim, bilinçaltı çalışmaları ve günlük hayatınızda kullanabileceğiniz teknikleri, seanslarımda yaşadığım deneyimleri sizinle paylaşacağım..
Blogumun ismi değiştiği için şimdilik yazılarım okuma listesinde çıkmıyor. Eğer yazılarımı takip etmek isterseniz, okuma listesinin sol tarafında bulunan kısımdan blogumun adına 1 kere tıklamanız ya da blogumun ismini www.tubasahinblog.blogspot.com olarak ekle kısmından eklemeniz yeterli.



Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için çok değerli. Şimdiden teşekkür ederim =)